لینک داخلی (internal link)
نوشته شده توسط : hamed

به پیوند‌هایی که درون خویش وبسایت شما قرار دارا‌هستند و مقصدشان برگه‌ای سئو در مشهد از صفحه ها تارنما خودتان میباشد، لینک و پیوند داخلی میگویند.

Deep Linking
روشی که از لینک و پیوند‌های داخلی در محتوای اینترنت‌وبسایت به کار گیری می‌نماید. اصولاً یک پیوند عمیق، هر پیوندی از یک شیت در یک اینترنت‌وب سایت به یک شیت دیگر در به عبارتی اینترنت‌تارنما میباشد. این گزینه در درخواست برای مبادرت یا این که در مقالاتی به کارگیری میشود، جایی که از پیوند برای هدایت بازدیدکننده به شیت با محتوای آموزنده‌خیس به کارگیری میشود.

Absolute Link
لینکی میباشد که برای لینک و پیوند داخلی استعمال میشود. در واقع مسیر مطلق (یا این که بدون نقص) را به یک پوشه، برگه HTML، تصویر یا این که هر چیز دیگری که ممکن میباشد بخواهید در اینترنت‌وب سایت خویش لینک و پیوند دهید، علامت می دهد. این لینک و پیوند تحت عنوان بخشی از برچسب انکر گزینه به کارگیری قرار میگیرد و از یک پروتکل، یک اسم دامنه، احتمالاً یک زیرشاخه و اسم پرونده، مدرک، کاغذ HTML، تصویر یا این که چیز دیگری ساخته شده میباشد. در لینک و پیوند داخلی دو نوع مسیر وجود داراست - یکی از مطلق و دیگری نسبی. با این وجود هیچ علامت‌ای نیست که یکی حیث بهینه سازی نسبت به دیگری برتری داشته باشد.

پیوند‌های خروجی (OBL)
Outbound link یا این که OBL پیوند‌هایی می باشند که از وبسایت شما به وبسایت‌های دیگری میروند. این پیوند‌ها استفاده کننده را از وبسایت شما بیرون می‌نمایند.

Image link
عکسی میباشد که پیوند گردیده باشد. درین نوع لینک و پیوند، به مکان انکرتکست از عکس به کار گیری میکنید.

seo تصاویر (Image بهینه سازی)
هر نوع محتوایی که ایجاد خواهد شد نیاز به seo دارااست. تصاویر نیز از این ضابطه مستثنا نیستند. بهینه سازی تصاویر مشمول تکنیک‌ها و رعایت اصولی میباشد که برای اکران داده شدن تصویر در فهرست نتیجه ها جستجوی تصاویر گوگل در جايگاه‌های فراتر اجرا می شود.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: